Saturday, October 23, 2010

Reflective Sticker Prosboc

Reflective Sticker Prosboc RM20, baru je amik kat ijat dekat TT CRS aritu. Ingat nak soh tampalkan ( ijat baik woo, tolong tampal sticker dekat kereta Hazrul free je ) tapi pikir2 balik baik tampal sendiri.


Sebelum tampal aku letak air sabun dulu, boleh adjust2. Nasib baik aku tampal x senget2. Ok je gelembung2 pun kurang.


Nak tampal sticker ni, pastikan huruf "S" betul2 dekat tengah antena. So baru sticker tu jadi center. Kalau aku tak tengak waktu ijat tampal sticker dekat kereta hazrul kompem aku tak tau :P

3 comments:

Anonymous said...

Отличная статья! большое спасибо автору за интересный материал. Удачи в развитии!!! :)
--
http://www.miriadafilms.ru/
[url=http://mpeg4.com.ru/index.shtml]Вестерны скачать[/url]

Syukie said...

"Russian to Malay translation
Artikel Bagus! Banyak terima kasih kepada penulis bahan yang menarik. Good luck dalam pembangunan! :)
-
http://www.miriadafilms.ru/
[Url = http://mpeg4.com.ru/index.shtml] Western download [/ url]"


Спасибо за комментарий моего блога: D
Существует никаких проблем, чтобы понять, что вы пишете, потому что я понимаю, что вы пишете через Google tranlate

hazrul said...

name ak jgak ea...hehehe NICE job bro